En helt vanlig Torsdag

Tjena hoppsan!
En dålig bloggdag. Men dagen har gått i ett! Först religion, var på väg att skriva ett inlägg då, men så kom Anna in och hon är inte glad på allmänt slöeri på lektionerna! Hittade en rolig sida dock om "jämställdhet". En rolig ordlista, ni kan ju gå in...

Sen vart det mentorstid och allmänt häng innan naturkunskapen och ajg försöker verkligen tcka att det är lite mysigt med alla massage och halvviskningar... Men jag vet inte... Jaja.

Sen vart det lite stanhäng med Matilda + en te... Mycket trevligt! Hon är min finaste petite amie!;) 

Stod och väntade på spårvagnen sen, jag fick nog av promenerandet i det här vädret igår! (Däckade så fort jag kom hem igår. Grät en halv minut av ren utmattning och sen bara ZzZzZ... Kan ha varit anspänningen av nervositeten. Men jag gjorde det!) Och där, vid Söder Tull kommer det fram ett gäng av biffiga, lite sådär "hej-vi-tror-att-vi-är-coola-men-vi-är-bara-biffiga"-människor. Och jag tänkte "Oj dom kommer ha årets hårdaste konversation...." Men tji fick jag:

Kille 1
-Har du ägg hemma?

Kille 2
-Eh, naej!

Kille 1
- Mjölk då?

Kille 2
- Nej, haha.

Kille 1
- Jag tänkte att om vi köpte mjölk o ägg så kunde jag göra plättar!

Sen följde en lång diskussion om huruvida man säger Plättar/pannkakor eller stora plättar/små plättar...

Dessutom, där vid Söder tull, så står en tjej och pratar i telefonen

Hon
- Ae, jag snackar inte med morsan nu. Hon bor ju ihop med mitt ex och i julas fick jag sitta ensam för hon valde honom före mig...

Jättesorgligt! Jag vet! Men samtidigt. Jag som har gått runt med en folkhop som sitter med händerna i vädret och skriker "WE LOVE LESBIANS! WE LOVE LESBIANS!" så kund ejag inte undgå det faktum att hon har en stor som endast påträffas i Jerry Springer-show! Hilarious!

Nu ska jag kolla in ett youtubeklipp på Joel Kinnaman, han har tydligen gått från "höga-knän-och-galen-blick-snygg" till "höga-knän-och-galen-blick-och-händerna-i-luften-snygg". Låter grymt spännande. Jag länkar oim jag skulle hålla med Christine... Sen måste jag sova... 

Pusspuss!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0