18.02

Hej hej!
Idag sov jag till halv ett, wow tänkte jag. Skit, tänkte jag också... Jag skulle ju superplugga hela dagen. Har hur som helst fått ihop mitt reportage, grymt skönt. Äntligen liksom. Det gick på kanske en timme... Lyckades även få ihop det utan några värre förolämpningar...;) Jag har väl glömt lite av hur beöket var... Kan ju dock hälsa att jimmy Jansson var perfekt company för lite reportageskrivning. haha;)

Nu borde jag sätta mig coh läsa om Tysklands statsskick, men Harry Potter ligger där också, och så borde jag verkligen gå ut. Jag har fortfarande pyjamas på mig... Fail;) Fast grymt skönt!

Nu ska jag göra pizzadeg hursomhelst...

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0