17.13

Hej ni, mina små turturduvor och lovers!

Här sitter jag med början till onda tänder. Fick spänna tandställningen imorse, alltid lika spännande. Idag hade det lossnat en liten gummisnodd efter två minuter. Fick springa in igen och så fick dom pilla dit den. Fick en ny bracket... Ni vet, skitdumt är det. När dom pratar med en massa konstiga uttrck som man bara förstår till hälften. Eller när man helt plötsligt har en ny bracket på en tand o man fattar inte hur det hände... Varför söger inte tandläkare vad dom gör? Där ligge rman som ett fån, upp-och-ner, och kollar i en spegel som gör att amn ser alldeles grotesk ut!

Idag har jag tänkte lite på, som jag, Camilla och Matilda pratade om igår, att det finns olika perioder när amn är mer eller midre äckelmagad. Äckelfinnar, hundbajs, maskar under huden (sök på Youtube: Bot Fly), hundkiss i snödrivor och så vidare. Jaa... Sånt stör jag mig på nu. det coh särskrivning.

Pusspuss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0