15.54

Det här har varit världens sämsta bloggvecka. Men jag tar vara på den sista tiden i gymnasiet. Fikar liite mer än vanligt, tar bilen till Finspång o kollar på True Blood, myser lit mer och äter lite mera brunch... Dessutom har det varit en vecka full med framtidsplaner, planeringsmöten och finmiddagar med andra likasinnade. Men ska jag vara helt ärlig så har jag ingen aning om vad som hänt den här veckan riktigt. Går så fruktansvärt lite i skolan, så man glider en del. Runt runt runt...

Nu ska jag snart gå iväg till kyrkan. Det är barn- och ungdomsledarfest där... Klockan 17.00 serveras bålen och sen har jag hört talas om potatisgratäng och rostbiff, äppelkaka och annat smarrigt. Spännande! Sen ska jag kanske hem till Brantis om inte tiden rinner iväg...

Har dragit på mig min somrigaste klänning... Vet inet varför, men har man gardinerna nerdragna och elementet på så känns det nästan på sommar. Epilerade benen också, fast mnan kanske inte måste såhär på vintern... Vem kollar liksom? Men det känns lite sommar, Fast om ajg ska gå ut kanske jag får ta på mig ett par strumpbyxor till...:(

Dags att klä på sig, sminka litegrann och fixa håret o sådär. Then I'm good to go:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0