14.52

Hej hej!
Ni förstår att jag måste plugga idag också. Det blir så, som sagt. Men nu lyssnar jag på lite musik och har gått igenom alla bloggar, så nu är det gjort. Dags för Tyskland, igen.

Var ju i kyrkan imorse, kom knappt upp och somnade nästan. Tur att vi satt på dom hårda stolarna, det är omöjligt att helt slappna av på dom... Årshögtid vr det, vet inte vad det var för skillnad. Det lästes nån sorts inledning till årsberättelsen och vi läste den nya bönen för 2010... Kanske ska ge mig på o lära mig den, den var trevlig.

Haha, det var information om både mansdygn, kvinnofrukostar och andra uppdelade happenings. Det var Inga-Märtha som kom med det där för några år sen. Att Kvinnorna ska åka iväg hit och dit och lyssna på talare. Kul är det, men nu har männen dragit igång också. Härmisar. ;) Fast det är nog trevligt. Fast just för tillfället är det ju nästan bara män i kyrkan, i alla fall i min ålder;) Martina iofs, min lille gulle<3

Jaja, pusspuss!

Kommentarer
Postat av: martina

"iofs" hahahahaha, bästa du<3

2010-01-10 @ 17:46:10
URL: http://iamiwas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0