02.37

Idag har det vart dålig bloggning. Detta på grund av att jag har gjort vettiga saker för sörsta gången på några veckor nu. Skönt ändå. Jag har skrivit om Tysklands politiska kultur, ÅH! Faktiskt ganksa intressant, men om jag hade börjat lite innan så hade jag sluppit ångesten, men men det är väl sånt där som man aldrig lär sig;)

Har även åkt lite skidor, det var fint! Sol o dant. Åkte två varv innan jag hade förtståndet att åka hem till mina böcker. Jag har trots allt typ 50 sidor kvar... Fail!

Har även varit på 20-års/litehejdåmiddag hos Linnéa. Kollade på Kvarteret Skatan, helt underbart! Spelade även spel (När då då? och Helt överens, typ...). Jag och David förlorade på båda två... Men men, vi var glada ändå...

Kan väl avsluta med ett "Jim mår inte så bra. Han åt en krokus"
Jaja, pusspuss imorrn är det dags för kyrkispyrkis. Det är kanske bra att vänja sig lite. Jag vet att jag skrev att jag skulle ställa klockan imorse, vilket jag cokså gjorde. Sen att jag stängde av alla fem klockorna och somnade om hör inet till saken, tycker jag.

Pusspuss (igen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0