00.30

Hej hej!
Här sitter jag igen, äter ostmackor och mår fint. Har varit hemma hos Amanda på True Blood-maraton som sagt... Det blir lite bättre hela tiden. Eller man fastnar ju mer o mer för varje program... Men men... Tänkte säga att med tanke på TV-serier så kommer ju nästa Gossip Girl snart också, men det är inte sant. Ddet är typ 2 månader dit... Isch. Sen väntar man lite längre o då kommer Eclipse (Må den bli ännu bättre än New Moon) o sen en bit till o då kommer Harry Potter. Shiet pomfritt, det låter ju inte illa. SATC2 komemr ju också, inte illa. Jaja, enough said!

En liten spännande händelse idag när jag fastnade med tandställningen i Amandas BH... Hmm, vad gjorde du där nere Rebecca? Det svarar jag inte på, haha!

Imorrn är det Stockholm med Linnéa... Undrar om hon är med på Salvador Dáli-utställning... Ska försöka ragga lite;)

Har sett Peter Pan nu ikväll, ni vet med Jeremy Sumpter, åhh vad snygg jag tyckte att ahn var när jag var yngre... Lilla gulle;) Jaja, undrar vad han gör? Nån som har sett honom sen dess? Hur gammal var han egentligen? Ojoj... ´haha

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0