HEMMA!

Hej hej!
Just nu vill jag bara sova. Men jag kanske ska skriva nåt litet här eftersom Alexander så tydligt har uttryckt en stor sorg när han upptäcker att ajg inte har skrivit nåt.

Är äntligen hemma. Det har varit en ganska jobbig dag. BAJSONT i magen, illamående, 12 timmar i en buss full med folk efter en hel vecka.

Den sista delen av veckan har även varit lite smått instabil. Men så imorse så fick jag svaret på varför det har varit så. Därav också magont och kanske till viss del illamåendet...

Resans
-mest värda spel:
Hjärter dam. Ett spel där reglerna kom spontant. La man hjärter dam fick man springa två varv runt huset iklädd endast kalsonger,, sedan ett svandyk nedför största snödrivan för att sist men inte minst lägga sig naken på ett biltak, göra sälen och låta lite småefter...
-mest värda lek: Den där ordleken när man säger någonting på den sista bokstaven i ordet som den innan sa. Typ TysklanD, DanmarK, KazakstaN, NorgE osv... Vi körde med ord.
-mest beroendeframkallande spel: Doodle Jump (på iPhone...)
-mest engagerande tävling: att skrika 11.11, 12.12, 13.13 osv när klockan i bussen behagade visa sådana siffror. (En kvart innan satt alla på helspänn;))
-mest värda dag: Torsdagen
-mest värda backe: Skogis, kanske... Eller nån från toppen?
-mest värda chokladinjektion: Torsdagsfikat på toppstugan med brownie och varm choklad.
-mest värda måltid: Makaroner och falukorv hos Linnéa och Laura.
-mest omtalade man: Martinas man.
-största temperaturskillnad: Typ tisdagsmorgonen med 26 grader i bussen och 30 minus ute...
-största ångestframkallare: Projektarbetet och samhällen

Om jag komme rpå nåt mer så skriver jag det imorrn!

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: alexander

REBECCA! välkommen hem! äntligen kan mitt liv gå vidare... :)

2010-02-27 @ 09:55:19
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0