ÅREFEST DET ÄR GREIT, TJO OCH TJIM OCH FLEKSNES!

Sitter hos Linnéa på Hålland och väntar på att skjutsen tillbaka till den lilla gården ska komma... Kan snabbt typ berätta om hur de här dagarn ahar varit.

Har ju glömt mbilen och kameran i stressen på morgonen. (Mor min vägrade släppa den stora ryggsäcken som jag redan packat i... Jaja) Låååååång bussresa som ändå gick helt okej.

Igår var det freeeezing. -25 grader och 22 m/s. Åreskutan var nte öppen så vi åkte till Duved. Jag åkte två åk, höl på o frysa ihjäl och sen var det värmestugan ett åk till, sen satt jag i cafeterian hela dagen...:) Mulet och dant var det....

idag var det strålande sol, lite kallare men grymt härligt. Lite fler backar var öppna och vi kom till och med upp till toppen! Wiiihooo!

Jaja... Nu måste jag vara trevlig. Men jag lever och mår fint! Hoppas att alla mår fint därhemma! Jag lider utn min telefon. Men jag har fått lite uppdatering om sms och sånt. Men ni vet, kan inte ålla på o svara. Dör ni av ensamhet och depressioner därhemma utan mig så får ni ringa Danne. Jag lovar att nån som ni känner har Dannes nummer, elelr så har i det själva;)

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: alexander

Att gå min lilla bloggrunda och upptäcka att du inte skrivit nåt = sorg. Känn ingen press ;)

2010-02-23 @ 00:00:00
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0