And I'm back in the game!


Men?! Varför hoppar Rebecca runt som en vettvilling i skolans korridorer?



FÖR HON SKA TAA STUDENTEN! JA HON SKA TA STUDENTEN! JA HON SKA TAAA STUDEENTEN! SHIET POMFRITT(;)) VAD HON ÄR BRA!

Yes! Jag kommer inte skriva något om de senaste dagarna, förutom att jag har världens finaste vänner och familj. De står ut med mig fast jag är arg och ledsen och inte vill prata. Jag bara snäser och har mig....

Idag har jag pluggat samhäll först, med Oskar. Sen var vi på lunchkonsert med musikarna. Ja ojoj, dom akn verkligen det där! Sen tog ajg två bilder till projektarbetet coh kom på att projektdaboken ska jag ta med mig till Åre. Yes, sen hämtade jag min studentmössa och slängde lite i biblioteket. Sen åkte ajg hem coh nu har jag gjort noll vettigt. Men men, kan säga att min håg r aningen ljusare än den har varit de senaste dagarna.

Igår kväll tog Ferry OS-guld. Nån som har missat? Jag gjorde det inte. Jag hörde "JAA! YEEES! Wihooooo!(Andres-style)" från TV-rummet. När ajg kom ut stod Andres, David och Danne och skrek, då var det upplopp. Häftigt var det, kula är dom;)

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: alexander

men OJ vilka snygga bilder!! i like it!

2010-02-17 @ 23:39:12
URL: http://bojestig.blogg.se/
Postat av: P

Blir det inga bilder på stjärthanden :/ ??

2010-02-18 @ 12:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0