23.17

Här sitter jag. Efter en lång dag på Brantis land. Där var det sparkåkning, bastubadande och badtunnebadning som har gett russinfingrar tills nu, typ fyra timmar sen vi gick upp... Myspys med Brantis, Frisk, Matilda och Danne!

Har även testat en balklänning som kommer att bli MIN balklänning. Väldans praktiskt att ha äldre kusiner! Nu är det bara att vänta på någon snygging?

Idag är det exakt en vecka kvar till alla hjärtans dag. Jag, Matilda och Amanda ska äta tre rätters-middag och kolla på romantisk film!

Maria Montazamis hamburgare, har ni sett reklamen? Hilarious!

Äsch... Sov gott! Jag ska kolla klart på High Chaparall, sen ska jag också sova!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0