22.35

Hej hej!
Dagen började med att jag kände mig arg! Jag hade drömt att vi var i Ryttargårdskyrkan på typ Följ mig eller nåt sånt. Komme rinte alls ihåg vilka människor som var där. Men hur sm helst fick alla lösögonfransar, alla utom jag... Därför var jag ilsk när jag vaknade.

Men, vad jagar bort ilska snabbare än en insikt om att man ska få träffa sina allra sötaste gullungar;) Så, jag knallade in på Espresso House och så satt vi där i några timmar. Sen bestämde sig Matilda för att vara sån (;) Inte duktig, vi bedömer inte prestationer i vår fikagrupp!) och åka hem och plugga. Jag och Camilla drog oss vidare. Köpte läppstift och strumpbyxor på Åhlens. Sen gick vi förbi Chicken Kebab, YUM! Sa vi. Så gcik vi och åt kebab. Jaa, Camilla försvann och jag tänkte "Kanske att ajg borde åka hem", men precis då ringer Samuel och säger att jag ska köpa Lys Melk och Hallonsoda. Ja visst sjutton! Det är måndag= Ny Generation=Lys Melk och Hallonsoda!

Ny generation bestod som vanligt av imitationer och berättande av olika Family Guy scener+ många "Din mamma"-skämt. Ingen bön, men men!

Jag kom hem. Tji och tjo, trevligt trevligt. Sen vart det hätsk stämning. Behöver inte gå in i detalj men det innehöll Framtid, plugga, jobb och tårar bland annat.
Jag bestämde mig för att gå ner och hälsa på Camilla som jobbade. Lite klyshigt men, jag gick till Deli, drack vin och åt vitlöksbröd. Myspys! Nu mår jag bra och vill egentligen bara sova.

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Ida

vitlöksbröd låter inte helt fel!

2010-02-08 @ 22:54:53
URL: http://liitenida.blogg.se/
Postat av: ida

vin och vitlöksbröd låter ju riktigt nice dee!

:D

2010-02-08 @ 23:24:35
URL: http://nigels.blogg.se/
Postat av: klara

kolla gärna in i min blogg http://klaraearlingh.blogg.se <3

2010-02-08 @ 23:39:26
URL: http://klaraearlingh.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja, drömmer man sådana drömmar så förstår jag att man vill sova! :) gillar idén med att alla ska få lösögonfransar på följ mig.. ska föra vidare förslaget!

2010-02-10 @ 10:47:36
Postat av: alexander

den där anonyma killen heter alexander. och visst är det lite kul att jag i massa veckor har smygläst din blogg och nu istället kommentarbombar dig! :D

2010-02-10 @ 10:48:48
URL: http://bojestig.blogg.se/
Postat av: Jenny

Kanske är ett tecken på att du borde komma till Ryttargårdskyrkan och träffa oss! :D

2010-02-10 @ 18:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0