17.40



Vi åt lunch på Lennings med alla de vanliga komponenterna. Kokosbollar, KESO och gravtest...:) Ser inte era luncher ut så?

GOSH! Jag packar och packar och vet säkert att ajg kommer glömma nåt! I alla fall behöver man inte växla pengar nu när man ska till Sverige istället för Norge:) Dock vet ajg inte var min bankdosa är... Jag har haft stenkoll på den  ända sen jag fick den, men nu... PUTS VÄCK!

Yes! NU är det snart dags att åka ner med all packning till Pingstis... JAG HAR GLÖMT NÅT! Skönt att min ryggsäck är hyfsat stor så man kan packa ner allt man kommer på inatt. Plugget är med i alla fall, det var då ända in i tjottahejti att amn skulle komma ihåg det av alla grejer!

Jaja, kan inte tänka mig att det blir mer bloggning nu på ett tag... så pusspuss!
Och Puss<3

Kommentarer
Postat av: P

ingen blogg att läsa, vad ska jag göra hela lovet :( ??

2010-02-19 @ 19:19:49
Postat av: alexander

HAHAHAH, gillar lunchen! :D

2010-02-20 @ 10:54:33
URL: http://bojestig.blogg.se/
Postat av: alexander

sitter här nu och funderar lite över gravtestsasken... varför det en blåklocka på? vad fyller den för syfte? säger den nåt? :S lustigt...

2010-02-21 @ 14:40:48
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0