13.41

Wiho!
Jag fick springa/gå/ramla fram till spårvagnen imorse, trots att jag tog en lång morgon...(?) Men efter att ha tappat plånboken två gånger, en i snön och en framför alla människor på spårvagnen kom jag med och har nu haft min första och enda lektion. Vi hade Naturkunskap och mikroskopierade(?). KOllade på hårrötter, kluvna hårtoppar, kindceller och Vattenpest... Myspys! Vattenpesten var coolast, kindcellerna äckliga och i stort sett omöjliga att se... Jaja. Stackars Maria vart utsedd till klassens "kluvna hårtoppar-bank" av läraren... Jag hade ett par till övers jag med...;)

Nu börjar jag bli hungrig och funderar lite. Emma ska träna vid fyra... Innan dess måste jag äta. Ska jag åka hem och hinna tillbaka innan fyra kanske... Eller ska jag offra lite pengar (som att jag inte gjorde det igår) och köpa mat på stan. Tror att jag åker hem...

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0