Seeeeeeeeeeeeeeegt

Tjaba!

Idag har varit en extremt seg dag i min lilla bod... Jag skulle kunna rtäkna antalet kunder under de sista tre timmarna på mina 10 fingrar... Jaja, får se vad det blev i kassan. Hur som helst vart det mycket bigaråer och körsbrstomater... Jag stog där ensam och övergiven när helt plötsligt fröken Frogsjö (egentligen skulle amn ju bli lesbisk och gifta sig med Frida. Frogsjö är extremt fint... Vad säger du?XD) kom förbi... Hon hade väl tänkt stanna en liten stund bara, den stunden blev tre timmar... Vi hittade en drömkille för vår kära vän fröken Elin Svensson;) Jaa... Jag återkomme rmed mer detaljer om dagen sen, kanske...

Nu ska jag till Stadium för att hitta regnställ och sånt där:P


Kommentarer
Postat av: frida

Haha, i'm yours darling. Vi skulle kunna kolla på How i met your mother hela dagarna och dra klassiska Barney-lines. LEGEN- wait for it... - DARY! Och btw, jag ska lära mig "lets go to the mall- dansen" tills på lördag, true story.

2010-08-17 @ 18:57:22
Postat av: elin

NAE!! nu blir jag ju nyfiken förstår du väl ;) give him to me..eller säg åtminstone vem det är :) önskar jag kunde besöka dej men jobbar hela dagarna, hoppas jag kommer ifrån tidigar nån dag den här veckan :)

2010-08-17 @ 23:42:10
URL: http://elinssvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0