What a saturday:)

ÅH! Jag vill se på True Blood! Bajsmän som tar mina kvinnor...:/ ajja... Matilda är i Linköping och Amanda myser i Finspång. Och inte får man se själv heller... Så det blir mys med mor och far ikväll med inspelat Så ska det låta och Millenium tillsammans med lite grillat:) Inte illa. Men det innehåller inga snyggingar... :( 

Har hängt på Hageby Centrum ett litet tag idag. Kollade på Calle, Damon, Eleonor och lite fler som var hårmodeller. Spännande. Det var invigning i torsdags och idag(?) Spännande. Jaja. Matilda repade upp sidan på hela bilen, precis efter att hon sa "JAG HATAR P-HUS!"... Jepp, så kan det gå.

Sen åkte vi till Åby och tog in två hästaroch MAtilda fixade till sig inför sin dejt och jag låg och läste lite ur första Isfolket boken...:S Det kommer säkert sluta med att jag läser om allihop... Eller några väl utvalda kanske;)

Äsch.. Tuudeluu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0