Sicken kväll!

Åh! En fin kväll på Durkslaget med famljen. Kycklingfilé med en massa gott grejs, typ grillad paprika o sådär:) Mor min fyller ju år imorrn, och Johanna för den delen! Bror min  får mycket att göra, dessutom har han fotbollsmatch. På långfredagen? Finns det inget hyfs i människor nuförtiden?

Innan var vi i kyrkan, det komme rbli en del sånt i helgen. Imorrn kväll ska jag dit på "meditativ gudstjänst", vad betyder det? Jag ska ha bilden i alla fall, så jag ska vara där. Ja ja...

Har ni hört att jag ska gå på bal med en man som övar vals o grejer varje vecka? Shiet pomfritt. Den här gången kommer det inte trampas på några tår:P Det är såär man ska göra, skicka männen till Linköping med nån brud o sen tar vi över dom och så är dom kungarna på dansgolvet sen. Jag har alltså en superrutinerad balkavaljer:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0