Lite studentkryssningsprat

Jaha ni, inte kommenterar ni och inte kollar ni... Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Idag har jag varit med Matilda, Julie och Camilla. Dessutom dök lilla Amanda upp, med all sin understimulans;) Gulleungar! Ibland tycker jag om er så mycket! Eller alltid kanske:P Jaja. Vi satt på Espresso House och pluggade naturkunskap och lite religion. Vi har naturkunskapsprov imorrn, ända fram till nu har det varit VÄLDIGT osäkert om vilken tid det skulle vara. Men men, det är sånt där som löser sig. Jaja, prov på bergarter, fåglar och istidens efterlämningar och sånt där:) Jga är bäst!;) Sen åkte vi hem till Matilda för att fortsätta pluggandet. Vi spelade även in en liten film där vi berättade om studentkryssningen. Dock vet jag inte om den ska visas upp för allmänheten. Jag kan skriva ASfort.

Vi åkte buss med en busschaufför som var nära på att krocka typ tre gånger och var ute i vägrenen flera gånger. Björn hette han. Sen var det bara kö, kö, kö. Det var kö för att komma av bussen, kö för att komma in på båten, kö till informationsdisken, kö till taxfreen och så vidare. Camilla och Emma fick en B-hytt fast de hade betalat för en A-hytt. Jaja, tänkte vi. Det löser sig väl. Problemet var bara att när de gick in i sin hytt stog det redan två killar där... Då skulle dom bo tillsammans. "Nice", sa killarna;) Vi fick byta hytt med dom... Sen ard et lite fix och trix. Jag var hungrig som ett litet as. Vi gick till taxfreen och sen tillbaka till hytten och fixade oss lite och mös till det med lite förfest. Wiiho!

Middagsbuffé och sen partyparty! Vi gick och la oss vid halv sex nånting tror jag. Då vaknade Camilla som hade somnat vid halv ett och fick panik och sprang ut, hon hade ju sovit bort hela natten. Jag vaknade vid halv åtta och mådde inte alls lika bra som jag hade gjort när jag gick och la mig. Isch isch... Men men. Sen var det problems med frukosten, orkar inte riktigt ta iupp det nu. Låste dessutom ute oss själva, så jag fick springa omkring och leta efter nån som kunde hjälp mig. Jaja.

På söndagen var det trevligt. Matilda var väl den som var mest pepp. Kan ju dock avslöja att hon inte avslutade dygnet med flaggan i topp. Men jaja, vad hände? Vi dansade lite, träffade lite folk och så där... I övrigt en mycket rolig grej det där:)

Som sagt, det finns inga bilder. Men men. Det finns mycket annat kul i världen. Nu kommenterar ni och så läser ni. Jag blir väldigt ledsen annars. Nu är jag igenom halva bok 47 i Isfolket. Wow. Nu är det slut snartsnart!

Pusspuss
(Jag orkar inte läsa igenom allt, så det är säkert en massa syftningsfel och stavningsfel. Men ni får fatta ändå)

Kommentarer
Postat av: alexander

JAG LÄSER! JAG LÄSER! JAG LÄSER! hörredu, är livet i norrköping i allmänhet lite roligare än livet i linköping?

2010-04-22 @ 19:25:35
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0