Huuuur ska jag fördriva pluggtiden?

Jag ska bara gå bort till Hela Människan. Sen ska jag plugga, jag lovar! Vill ju träna också... Tar Hela Människan först, sen plugg. Kanske träna.

I övrigt har jag hunnit vädra lite i huset, vattnat mors blommor (som för övrigt har börjat sloka lite, VAD GÖR VI FÖR FEL??!?!?!?! Vi har verklien vattnat VARJE dag, men det vill sig inte... Note to self: MÅSTE fixas innan mor kommer hem, kosta vad det kosta vill!)

Jag förstår mig inte på mig själv. VARENDA kväll ligger jag och halvgråter för att jag aldrig kan ta tag i mig själv. Jag säger att jag ska plugga nästa dag, på natten är det bara dumt att plugga. Men men, så där fortsätter det!  

Ajja, pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0