Hoppsan!

Satt och tänkte på vad jag skulle skriva. Kom fram till att jag mår piss. Har tänkt lite för mycket idag o så där. Lalalalala...Ni vet hur det brukar låta. Sen tänkte jag:O Vad har jag gått runt och sagt hela dagen? J"ag har mensvärk, fast ingen mens... Den kommer nog snart..." Ahh! Rebecca! Hur an du INTE se sambandet? Så jag kollade här i bloggen... Här kommer utdrag från de senaste månaderna i perioden typ 14:de-20:de varje månad:

"Jag kommer inte skriva något om de senaste dagarna, förutom att jag har världens finaste vänner och familj. De står ut med mig fast jag är arg och ledsen och inte vill prata. Jag bara snäser och har mig...."

"Jag har inget att skriva och jag vill bara sova."

 "Isch, jag mår verkligen monkeybutt. Men men, lite mascara på det här så ska nog även den här dagen fixa till sig!"

"Inatt har varit en hemsk natt. Jag har knappt sovit. Har drömt mardrömmar, tänkt på skolan, jobb, vaknat hit och dit. Nej isch. Dessutom vaknade jag halv åtta när jag började åtta. Illa. Men jag tänkte, ska jag börja stressa. Började röra på mig. Huvudvärken är inte borta. Skit skit! Nu har vi dock hål, så jag ska in till nästa lektion som börjar 12.50, typ."

"jag rä trött och har varit grymt grinig hela dagen. Morgonen gick sjukligt långsamt"

Hur som helst är det ju skitjobbigt. Borde verkligen VERKLIGEN gå och få lite hjälp. Kan inte vissa P-piller hjälpa mot sånt här?

Det vart mycket mensprat och så där... Jag ber nästan om ursäkt, fast inte riktigt. Läser man den här bloggen får man bara stå ut:)
Pusspuss


Kommentarer
Postat av: elin

P-piller ska hjälpa :) vissa piller gör så att mensen försvinner helt, inte illa va? Gå till um så hjälper dom dig :)

2010-04-16 @ 14:04:33
URL: http://elinssvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0