Hallå igen!

Wow! 2 dagar och 9 timmar sedan sist. Jag har gått runt me dlite dåligt samvete... men men... Här kommer dte ett fort... Jag vill ju egentligen se Svenska Hollywoodfruar. Men men. Just nu är jag hungrig.

Min kamera blev tagen av min bror i lördags, så det finns nada bilder från studentkryssningen, som förövrigt var en väldans rolig tillställning...:) dessutom, precis innan jag åkte upp till stockholm i lördags kunde jag hitta min cykel, den är stulen. Däremot kom pappa hem med ett par Chanel-solglasögon som tydligen brukar kosta 230 dollar... Dom hittade han i Storlien, på nåt berg där...  Så man skule ju kunna säg att jag den dagen gick plus/minus noll...

Berättar mer om kryssningen kanske senare... Maria Montazami väntar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0