Godafton:)

Sitter och lyssnar på Johnossi på P3 men jag får inte tag på Matilda. Dom bara pratar och pratar och pratar. Antagligen lyssnar hon och så svarar hon inte därför... Kom hem från skolan typ nyss. Idag har vi kört ännu ett genomdrag, lite tightare än igår! Har även varit hos ModeDesign och fått lite tips på kläder:) Jaa, ni vet... Nu är jag trött, så klart. Äter köttfärslimpa:)

Det ringer folk hit hela tiden och undrar om Vanja Knutsson bor här... Eller nåt sånt, nu har jag fått reda på varför. Det började typ för en vecka sen. Tydligen var hennes pappas dödannons i tidningen häromdagen... Så det är dääärför... stackars Vanja...

Jaja, jag skulle ladda upp en bild. Men det kajkar ur... Kanske senare:)

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0