En kontaktannons.

Chokladbollar blev det. Nu är dom slut. Ni är dåliga på att kommentera, jag blir så ledsen. Jag kämpar faktiskt med att uppdatera ofta.. Men men, jag är inte den som är den. Eelleeer?

Nu sitter jag o pratar med Amanda. Hon vill ha en man. Nån som ser ut som Alexander Skarsgård eller är lika manlig som Hugh Jackman får gärna höra av sig, man får gärna ha ett litet uns av Brad Pitt och Eric Northman i sig... En blandning av allihop är att föredra:) Hjälp mig, och henne, hon håller på att krevera;)

Jag har förövrigt hamnat i en Robert Pattinson era igen. Är väldigt bra på att eskapera mig bort, speciellt nu när det är mycket att göra.

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: The unbeaten "Bokstavsleken" champion!

Försök inte Rebecca, "eskapera" håller helt enkelt inte!



Du är grymt bra på att uppdatera, (y) som man hade sagt på msn... :)

2010-04-06 @ 23:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0