Det är DET som gör mig SÅ förbannad

Jag är trött, det är det som gör mig förbannad.
Det är tråkigt på radion, det är DET som gör mig förbannad.
Att Emma väljer te så fort, det gör mig SÅ FÖRBANNAD;)

Hihi, ni fattar säkert inte. Det är synd. Jag vill inte förklara. Men men... Jag orroterar mig ppå småsaker hela tiden, så i helgewn tog Matilda det till en ny nivå. Allt som irriterar en det minsta, det är det som gör en så förbannad! Ikväll tog Emma och jag det till ännu en nivå. ALLT gjorde oss så förbannade... Mysigt!

Amanda och Calle ringde när jag och Emma var på Friskis. Dom ville ha filmkväll... Så vi åkte hem till Amanda och kollade på Thelma & Louise. Myspys! Brad Pittt är ju killen hela dagen:)

Jaja, pusspuss jag måste sova:)

Kommentarer
Postat av: Sol

Dreglaaa.. Brad Pitt..

Impulsivitet är bäst!

2010-04-22 @ 21:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0