Sovmorgon igen:)

Jaha, dags snart att gå till skolan... Men då är klockan ändå 12.15. Spelade in vakna med the voice i morse, så jag sov till nio iaf. Det är lite skönt. Tyvärr stressar man ju nästan mer när man har sovmorgon, när man tänker att man har hur mycket tid som helst.

Dagen idag erbjuder Röst och Rörelse, jag komme rinte ihåg vad vi ska göra, men det blir nog helt okej:) Sen blir det Arbetsmiljö och säkerhet, igen(!). Ska lämna tllbaka böcker på biblioteket, dom är sena, igen(!). Sen ska jag hämta mitt körkort och sen måste jag hem och äta. Det gäller att hålla koll på pengarna. Ska inte fika o så så mycket längre. Mina pengar på konton går neråt i alldeles för snabb takt. Men men, det löser sig. Träning sen.

Känns bra, nu måste jag klä på mig och åka iväg:)

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Linköpings-Alexander

ja, sovmornar (heter det så?) är förrädiska. försening in disguise, liksom... jag har ju inte det problemet längre då ajg börjar 10 som tidigast. idag skulle vi samlas halv tio och det klarade jag knappt av.. kom lite sent så där...

2009-09-09 @ 15:26:58
URL: http://shilly-shelly.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0