Söndagsångest 2.0

När jag cyklade hem från kyrkan var det söndagsångest med en nivå på 10 i en skala 1-10. Att känna att man inte får någon luft samtidigt som man cyklar, att känna hur händerna börjar skaka när man cyklar är inte mysigt. Kom hem och skulle läsa min samhällskunskap B-bok, åhhh ångest ångest. Men jag kom hem, grät massa massa, kom fram till att ta fram boken skulle eventuellt minska lite på trycket i halsen... Om jag bara kom igång så skulle det bli bättre och taadaa, det vart det. Men jag är fortfarande inte klar, men det är så sjukligt intressant att jag blir arg på skolan som alltid ska förstöra det.  

Jaja, jag försöker bli klar till på tisdag. Men jag komme rinte orka sitta här hela dagen, så jag åker till Elvinssons och firar Wilmer som fyller fem, idag(?) Nu har jag kommit igåmng iaf.

Så grejen var väl att om jag hade skrivit det här för två timmar sen hade det låtit HELT annorlunda. Nu finns det förhoppningsvis nån liten optimism:)

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

men jag brukar göra som så att jag skiter i det som är jobbigt.. funkar rätt bra! :P



tack så mycket för igår! det var kul! kände paniken när tåget kom... jag och tåg går inte så bra ihop. dyrt som snus. sa jag det? det kostade 125 spänn. en liten resa mellan norrköping coh linköping... ETTHUNDRATJUGOFEM KRONOR! men det var en snäll biljetttant.



så. jag skulle bara säga hej då lite mer på riktigt, det blev ju lite hastigt igår :P så hej då ;)

2009-09-06 @ 18:05:14
URL: http://shilly-shelly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0