Skit

Jaha, nu blev det en deppblogg ikväll. Är låg. Har bestämt mig för att inte äta så mycket kakor. Det är synd, jag tycker om kakor. Men sen vill jag kunna ha fina kläder. Skor är bra, dom sitter nästan alltid bra.

Och samhällskunskapen, självklart pluggade jag ingenting. Det "var alldeles för stökigt där jag satte mig" och"jag MÅSTE ha en dator". Suck, jag är sämst på att ta tag i plugg och nu sitter jag här och vill ha morotskaka... Men man kanske kunde göra smoothie. Eila skulle vara sur på mig om hon såg mig nu. Eller inte sur, men hon skulle komma med en massa anledningar till varför jag känner att jag vill gå till köket, kanske titta på film, skriva ett blogginlägg, kolla på facebook. Jag bara flyr jämt. Jag skulle behöva en liten gubbe som gjorde upp ett schema för mig. Men så fungerar det inte heller. Nu har jag satt mig i den här sitsen och då får jag banne mig klara mig ur den själv. Jag hatar att tänka "sköt dig själv och skit i andra". Jag gör inte så. Jag skiter i mig själv och lär mig ALLT om nya bloggare, gamla bloggare. Vem är gift med vem i Hollywood. Jag är dålig på det här. Jag är så trött på det här. Jag måste till min verklighet.

Nu är Emma och Matilda hemma, dom har varit i Paris dom små lyllosarna. Men jag ska till London 30 sep. Kirk Franklin 8 nov och Lars Winnerbäck 12 december. Myspys:) Fast pengarna försvinner.

Nu ska jag bara göra en smoothie, sen ska jag skriva samhällskunskapen.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0