Mötesplats

Varför tror dom att jag vill att det står utkast innan rubriken på mitt blogginlägg? Ibland blir ma ju bara trött.

Här sitter jag, som den frikyrkotjej jag är, och lyssnar på Carola och laddar inför kyrkan. Ikväll har jag till och med plattat håret, måste ju vara snygg om det kommer någon liten kille från draget. MMan vill ju gärna sätta standarden högt;)

jaha, en trevlig dag har det varit. En lektion, så jag slutade 10.35. ibland är det ju nästan oförskämt skönt att gå i skolan. Dessutom är teatern det som man ser mest fram emot nuförtiden. (Så är det inte alltid, tro det elelr ej) Åhh, jag längtar längtar längtar till klassiska dramat, Kvinnornas Decamerone. Idag fck vi önska roller, sjukt svårt. Fast det finns ingen rolll som jag inte vill ha, så då är det ju rätt lungt. Den måste ni hur som helst komma och kolla på, ALL OF YOU! (alla 10:))

Jahaja, dags att spänna på sig sina heels och dra sig till Mötesplats:)

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0