Morgon

God morgon god morgon! Jag har sovmorgon till tio i ett, men vaknade vid sju... Äckligt jobbigt. Drömde om fotografering=projektarbete=lite ångest... Så att, jag gick upp, kollade på gårdagens Gossip Girl. (Snart kommer säsong 3=Awesome!)

Snart ska Frida komma hit och vi ska göra arbetsmiljö och säkerhet och äta frukost... Fast vi har ingen ost, inga ägg, ingen fil, ingen yoghurt... Och affären öppnar vid 9. Ska springa bort till affären eftersom cykeln står hemma hos Calle och bilen är dålig för miljön...

Hos Calle var det förövrigt vin/film/chokladbollskväll. Mycket mysigt med Emma, Calle, Jakob, Siri, Avve och Simon. aa, ni vet, mycket trevligt hur som helst. Chokladbollarna var top notch;) 

Missade tiderna för röstningen i söndags. Hann inte dit o grejer. Rackarns, jag hade laddat och till och med valt vad jag skulle rösta på. Ibland blir man ju bara ledsen...

Dags att springa. 

Pusspuss 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha hette han verkligen Simon Becca? ;)

2009-09-24 @ 19:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0