Kalajs

Åhh, egentligen borde jag inte skriva ett till blogginlägg... Egentligen borde jag läsa i min bok. Men just för tillfället ser jag inte the connection mellan föregående avsnitt o det nu... Så jaa, jag fattar inte så mycket helt enkelt. Det skulle vara så skönt om man hade varit flera som hade läst samma bok, nu är jag ensam o känner mig dum i huvet.

Var på femårskalas nu i eftermiddag. Det var ett "vuxenkalas", vi och deras släkt;) Så det var inte mycket vuxna där, inte lika många som det var barn, överallt. en liten Julia som man inte har sett annat än på bild, och som får hela församlingen att börja gråta, på fyra månader. Hon fick leukemi i våras typ. Men nu är cancern borta, men hon är så sjuk, så sjuk. Lilla gumman. O så hennes lillasyster, deras kusiner Ella och lillebror+ mina små barn, som också är kusiner med dom andra, Elisia, Wilmer, Elton och Albin. Så 8 st, ungefär;) Som ett dagis.

Ajja, nu MÅSTE jag läsa den där fjantboken. Åhh vad jag hatar att ha inlämningsarbeten för lärare man inte känner.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0