Andres är du död?

Sitter o har sovmorgon igen. Inatt drömde jag att vi, jag, Andres, David o säkert några fler var i borlänge(?) eller utanför iaf. Sen körde Andres ner i vattnet vid en kvarn som vi var vid, suck.. det här går ju inte att förklara. Hur som helst dog Andres, men sen var han inte död o sen var han död.... det var läskigt...

Nu ska jag såsmåningom till skolan för o ha svenska och IV-val... Sen är det Mötesplatsplanering och gospelövning...

nej ni, nu är det dags att fixa o ttixa lite så kanske man kan knalla till skolan. Det vore skönt skönt:) Fast dumt kom jag på nu när jag skrev det, isf måste jag gå hem mitt i natten om jag hänger på hem till Calle...:/ Krångel krångel, cykeln är fin:)

tuudels
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0