Dizzy day

Idag är jag helt slut i hela kroppen. Kanske sjuk, kanske bara utmattad från igår. Jag kände inte av nervositeten så extremt egentligen. Men att jag inte kunde sova längre än en timme i taget igår natt, att jag kissade drygt 20 gånger och att jag är helt slut idag kanske är lite tecken på att jag var nervös inne i kroppen. Huvudet värker och jag hoppas bara massa massa att jag inte är sjuk. Tänk om jag har åkt på grisen, jag som har sagt att jag inte tror på den, haha.

Jaja, ikväll är det Kulturnatten. Det bli spännande. Ska ta en tablett o se vilken tid jag orkar dra mig neråt. Ska ju sjunga i DeGeerhallens.. Åh, nu har jag glömt vad det heter. men skitsamm, där utanför, där det alltid är massa folk så att man får panik så fort man går där igenom. Det är gospelkören som ska sjunga. 21.15, Be there or be square;)

Igår efter auditiongrejen kom Matilda och Camilla hit och vi åt tacos och naturgodis. Väldigt intressant middag.
Camilla:
- Jag ser mer fram emot klassiska dramat än musikalen.

Matilda och jag:
- mhhm... (Ingen reaktion)

Camilla:
- Men hur tänker ni?

M+R:
-mjoo....

C:
- Hur tyckte ni att det gick med audition då?

R+M:
-Helt okej...

haha, stackars Camilla försökte få till ett okej samtal, o vi var helt slut. Sen gick det över i överflummighet när vi hade matkrig, eldade bröd och sådär. Myspys. Sen kollade vi på Dirty dancing i soffan under mitt täcke. Åh, jag tycker om Matilda och Camilla<3

Nu imorse kolalde jga på Skavlan. Anna Anka var där. haha, hon är cool. Även om jag inte håller med henne så måste man ju säga att hon är häftig. Men, "18 karat gold, wouldn't fill the hole" som Johnossi skulle säga, hoppas att Paul Anka är snäll mot sin fru. Jay-Z var där också, han var mysig också. Frän kille måste jag säga.
jaja, dags o kanske duscha och komma igång med den här dagen också.

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: camii

tycker om dig med ! <33

2009-09-27 @ 12:28:28
URL: http://caticam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0