Audition

haha, ingen Simon var det på mysipyskvällen i tisdags, däremot en Sina... Fast frågan är ju om han inte sa Simon eller om han aknske stavas med Z eller nåt annat. Suck...

Idag har varit en helt sjuk dag. Musikalauditions från 8 till 7 för vissa. Fast jag behövde bara vara där till 4, det var skönt. Jaja. Teatern gick sämst i världen. Var nervös och stressad, så allt gick sjukt fort och utan variationer. Dansen gick förvånansvärt bra. Fick lära oss en liten koreografi som var alldeles lagom svår. Sen kom ju sången, freaky. Sprang runt  sjöng med Emma, värmde upp med massa folk, fick Miri o hjälpa till med komp o sånt där. Tillslut var det dags och då gick det helt okej. Är nöjd med dagen måste jag säga:)

Fast jag har kissat drygt 18 gånger (Slutade räkna efter den 18de.). Jag har suttit i ett superinstängt rum, utan syre, utan fönster och fullt med folk. Myspys, man blev avslappnad i alla fall;)

jaja, nu kommer snart camilla och matilda hit och vi ska ha myskväll, till min fars och mors stora förtret... jaja. Får se om vi kanske kan dra oss ut till Jursla elelr stan ikväll. Göra stan osäker så att sägaXD

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0