Städning...

Här har jag nu suttit och kollat på Roast på Berns. Frågan är vad som är skillnaden på det här och Grillad? HUrsomhelst så är Roast på Berns 100 gånger roligare. Kanske för att det är roligare komiker som är med. Betnér är sjukt grym. Petra Mede är också väldans bra. Cecilia Frode, suck vad gjorde hon där?, skämde ut sig totalt. Sjukt tråkigt. Men men, alla andra var fina. Det brukar vara så.

Har städat mitt rum nu. Efter att mamma har tjatat i flera veckor. JAg vet inte vad det är, jag tycker bara att det är så DÖDENS tråkigt! Det får mig att bli på sjukt dåligt humör och sådär. Jaja, nu är det gjort för nu i alla fall. Ska VERKLIGEN VERKLIGEN försöka hålla det rent. Lägga kläder där dom ska vara, hänga upp viktiga papper på min fina anslagstavla och kanske till och med bädda sängen, om jag orkar, och så vidare.

Innan:



Efter:

  



Jag har hittat min termosmugg, så nu kan jag cykla till skolan och dricka te samtidigt, vilket betyder att jag kan dricka kaffe till frukosten och därmed minska på mina dagliga kostnader med 7 kronor. Otroligt!

På tal om kaffe. Jag har lovat några av mina läsare en fikatävling. HAHA. Så ni kan ju skriva en liten kommentar om varför ni vill fika med mig så kan jag välja ut den som jag tycker förtjänar det bäst. HAHA. Ni som u har lovat att vara med i mina tävlingar hopppas jag håller vad ni har lovat, annasr blir det inte kul!

Just ja. Jag längtade till Gossip girl skulle börja sändas en gång i veckan. Då kanske det kulle kunnat lagt sig ner. Nu gick inte det så det inte går att lita på våran TV-box när det gäller så viktiga saker som detta, så nu ser jag det online. Och istället för ett program  veckan har jag sett 5 på två dagar. Pappa, läs inte det här. (det är krångel med föräldrar som läser ens blogg, men men. Som mamma sa, "Jag tycker det är bra att Rikard lääser din blogg, då vet jag vad som händer" Hon är minsann en liten Facebook-snyltare;) Men jag tycker om henne i alla fall:))

På tal om fäder och sådär. Min pappa fyller år imorn, 43 år, minsann! Fast han är inte hemma då, men sen blir det partaj o grejer på onsdag. Kul kul!:)

Här är en annan grej som är grymt kul. Camilla lovade att det skulle funka såhär, så gör det inte det så tänker jag inte gå in och ändra.

<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/P6hxdgmndag&hl=sv&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/P6hxdgmndag&hl=sv&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>
Pusspuss

PS. Glöm inte fikatävlingen;)

Kommentarer
Postat av: camilla

för att jag helt enkelt är the queen of coffee ;) och för att du helt enkelt tycker det är underbart att fika med dig :D

2009-10-20 @ 10:11:42
URL: http://caticam.blogg.se/
Postat av: Matilda

För att jag kan baka världens godaste morotskaka som vi kan fika på! :D

2009-10-20 @ 12:20:19
Postat av: camii

mig*

2009-10-20 @ 12:46:13
Postat av: camii

jag kan med baka :O .. 2 morotskakor!

2009-10-20 @ 12:46:48
Postat av: Bo Faleström

Jag vill fika med dig för att jag har slut på pengar och är väldigt sugen på wienerbröd!

Räcker inte det som motivering vet jag inte vad jag ska ta mig till....



//Bosse

2009-10-20 @ 12:56:16
Postat av: Elin

Jag vill väldigt gärna fika med dig.. ;) hmm..motivering? För att fika är en synonym till mitt namn :D

(kanske att avståndet är lite långt för en fika.. ;S)

Kraam

2009-10-20 @ 16:39:58
URL: http://[email protected]
Postat av: Karl Mikael Eriksson

Hej Rebecca, det var ju inte igår vi träffades. Jag vill hemskt gärna deltaga vid tävlingen vid tävlingen för att ha chansen att ta en liten fika med dig. Vi kan ju prata om borrmaskiner och annat spännand. . .

2009-10-20 @ 20:52:26
Postat av: Karl Lund

Ja, jag vill ju inte verka påträngande men en "fika" med dig skulle ju inte sitta helt fel , om du vet vad jag menar ;) arghh...



Med vänligaste hälsningar

Kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarl

2009-10-21 @ 14:27:18
Postat av: Oscar Frisk

Tjabba becca, det skulle va kul o ta sig en stunds bullätande, fika alltså .. aa du hänger med iaf...



2009-10-21 @ 14:29:06
Postat av: Matilda

Jag har ju dessutom djungelté hemma ;) och kladdkaka kan tilläggas om det är önskvärt efter morotskakan..

2009-10-22 @ 14:08:57
Postat av: Oscar Frisk

Vem vill ha djungelté när du kan få tarzan själv ? ;)

2009-10-22 @ 14:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0