Pigg som en nötkärna;)

Det här får man för att man slyckas sova till ett... Nu sitter jag här, klockan 00.17 och är superpigg... Men det resulterade i att jag kom på att jag skulle anmäla mig som blodgivare, och nu har jag gjort det! Yeah! Spännande, man får järntabletter och fika. Mysigt!

Danne stck ut på Hugos ikväll, med Brandberg o hela det gänget, ni vet. Kanske inte, men ändå. Tänkte att mor skulle blivit galen om jag har legat här hela dagen helt däckad och sen göra samma sak en kväll till, så jag struntade i att följa med. Vi åkte hursomhelst ut till Camilla i Jursla för att få fribiljetter, haha. Sjukt värt. Men det var mys. Det är mysigt att åka bil, tycker jag!

Jaja, nu ska man väl börja göra sig iordning för natten. Hörde att min far mådde bra, än så länge har han inte "leftat sitt heart in San Fransisco", skönt.

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Susanne

Heja dig!! Blodgivare behövs!! Jag försökte bli det, men hade för lågt blodvärde tydligen. På väg ut fick jag ta ett steg över en stor karl som svimmat av efter att ha gett blod.Hihi...bara så du vet. En del trodde att jag ville bli blodgivare för att få fika...va?!! Jag!!

2009-10-11 @ 10:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0