Kvällsfunderingar

Åh jag är så trött. Idag hade vi smågrupp i Alexs nya källare, haha. Kul kille det där! Vi diskuterade meningen med livet, vad vill vi ha gjort när vi ligger på dödsbädden liksom, grymt djupt. Vi släckte lampan och bara pratade, efter ett tag kom vi in på att mens är jobbigt. Åh, mina män! Ni får stå ut med mig, och jag tycker om er!

Jag är svullen, är inte det äckligt?! Sjukt äckligt och jag hatar det. Försöker att tänka på att det lägger sig någon gång under helgen, men nu ser det ut som att jag är gravid och det sänker min självkänsla. Men men, som sagt, det försvinner snart, skönt.

Jag måste komma på en fin vilja som jag kan driva i "min" scen i klassiska dramat som vi ska göra. Är det för att jag (Katerina) måste visa att jag också kan vara som Sonja som jag berättar om när jag var otrogen? Är det för att jag vill få förlåtelse? det är inte för att jag vill roa, inte för att jag vill provocera. Åh! det är svårt, speciellt när man inte äe säker på karaktären. Kom på att man kanske kunde göra en Facebook-karaktär. En som kan prata med männsikor som Katerian skulle prata med, istället för att gå ut på stan som sin karaktär... hmm... En tanke. 

Min mys-Matilda var här i eftermiddags och kollade på Gossip girl med mig, jag vågar inte missa det efter att det blev krångel med inspelningen i tisdags. Haha, snart är det bara en gång i veckan, jag vet inte hur det kommer gå... Jaja. 

Pusspuss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0