Fiskpedikyr?

HAHA på nyheterna nu är det en kvinna som importerar "doktorsfiskar". De är bra för dom tuggar bort död hud. Så reportern sitter med fötterna i ett akvarium och fiskarna kryllar över fötterna och äter död hud. Är det den nya grejen?

Jag har en finne på näsan som liksom vägrar att ge med sig.. AHH! Den har varit där i typ tre dagar, för mig är det länge. De brukar liksom fösvinna efter en dag, men nej nej. Den här sitter MITT i ansiktet, verkligen rakt på och vägrar försvinna. Suck.

Ikväll ska jag ringa Linnéa och baka morotskaka, förhoppningsvis är jag kvinna nog att göra det samtidigt. Men duscha får jag göra innan, annars komme rjag frysa ihjäl.

Jag har alla Gossip girlavsnitt på automatisk inspelning. Men nu har boxen kajkat ur, mitt GG för idag är BORTA! Jag genomgick en stor kris. Men jag har en väldigt fin vän, Oskar, som har alla avsnitt på sin dator och nu får jag det. Väldigt mystiskt hur han har fått det till sin dator;) Men men, man ska inte granska sånt där i sömmarna för mycket.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0