En dag till...

Hej hej och godmorgon!

Nu kom min bror hem, tydligen har han slutat vid 11 idag, o jag slutar 12... Så nu går vi om varandra. Vi träffas typ aldrig, det är lite synd. Men men.

Har fått en lista av min mor som ska göras i det här hemmet. Så egentligen borde jag väl städa mitt rum blnad annat. Men det får vänta till efter skolan. Ska förövrigt ha ett seminarium idag, på samhällskunskapen. Om finanskrisen, happy happy!

Just ja, den glömde jag bort. Måste ha en frågeställning till religionen. Religion är världens mest ovärda kurs, tyvärr. Stort tyvärr. Jag hade verkligen sett fram emot det, men men. Det är vissa faktorer som gör att det blir skittrist och bara ovärt. Eller en faktor kanske. Jag är sjukt ledsen fr det. 

Ska byta bort Fredrik i Arbetsmiljö och säkerhet. Han var bäst i världen, typ. Men nu ska han inte ha oss längre. Det är grymt grymt synd.

ajja, dags för en dusch, lite tandborstning och se svenska och samhällskunskap. Sen är det slut för den här skoldagen. Får se om jag har lust o gå på yoga ikväll, det vore myspys.

Pusspuss 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vet du vad jag kom att tänka på nu? kan man borsta tänderna med eltandborste när man har tandställning?

2009-10-09 @ 11:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0