Bevingade ord från Elton

"Vad är klockan?"Elton kollar på sin klocka (Elisia, Wilmer och Elton har fått nya klockor)
"Jag vet inte, vad är den?"
"Jag vet inte, jag kan inte klockan"
                                -Elton 3år

"Rikard är i USA, han har åkt flygplan jättelångt över ett stort hav"
"Jag har aldrig åkt flygplan, vi har inget flygplan"
                                  -Elton 3år

"Vet du Boel, i djungeln får man ha dinosauriekort"
"Jahaaaa..."
                                 -Elton

"I djungeln finns det dinosaurier"
"njaa..."
"Dom är JÄTTEstora och kan döda elefanter, krokodiler, hajar och alla andra djur"
"Kan du det?"
"Nej, det är för läskigt!"
                              -Elton

Under en fika på typ tio minuter kom allt det här fram, världens sötaste.


Kommentarer
Postat av: martina

bästa killen:)

2009-10-18 @ 15:37:21
URL: http://iamiwas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0