Beslutsångest

Nu är det krock i livet... Filmkväll hos Andres/Kreativkväll hos Linnéa? En pros/cons-lista borde skrivas. Om jag vore en sån person. Nu ligger det bara i huvudet. Lite ångest för att åka på krativkväll. Lite prestationsångest, men den vore ju skitbra att komma över. Men hemma hos Thoréns är det ju alltid mys. Ingen pres. ångest... Ahhh! Dessutom har jag skrivit till Linnéa och frågat om jag kan få komma. Men det kasnke inte betyder att jag har sagt att jag kommer. Ahh! Just nu känns det mest lockande att dra sig till Andres. Så blir det...

Så dags att börja dra sig ner mot Friskis för att möta upp bror som har bilen. Men det r bra, då kan jag få min lilla promenix idag:)

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0