This is it och temys och allmänt depp(?)

Hej hej!
Jag skulle vilja säga att jag mår bra. Det gör jag inte, Camilla sa att man får må dåligt ibland. Så nu gör jag det. Jag vet inte varför. Det var fint. Freggis och Ebba var mys! Alexander, Madelene och MJ var också trevliga. Sen, ni vet, för mycket tid att tänka och lite för lite mat (Jag har glömt och inte haft pengar o köpa nåt ute). Så nu sitter jag här och vill bara sova. Så det ska jag göra.

Hursomhelst. This is it var bra! Michael Jackson hade nåt speciellt... "They don't care about us" gillade jag bäst, om ni vill veta. Hela filmen var ju nästan bara repetitioner och inspelningar av förberedelser inför hans show, men det har väl allla fattat nu... Ibland vart den seg, men oftast var den bra. Blev dock kissnödig efter en halvtimme, så går det när amn har temys innan man går på bio;)Så min kissblåsa är stor som en fotboll nu.

Fikade kortkort med Alexander efter bion, då ringde Tobbe. Så nu ska jag vara med i nåt sorts grejsimojs i kyrkan imorrn. Och precis efteråt blev jag så arg på mig själv. Jag känner ju att den här helgen är inte min tipptopphelg. Jag är stressad för nåt och jag blir ledsen hit och dit. Men men, så blir det ibland. 

Camilla ringde när jag satt på tåget, mitt gull! Och Matilda satt och slösade sms-pengar på mig... Jag älskar er<3

Pusspuss och Tuudels;) 

Kommentarer
Postat av: camilla

älskar dig med!

2009-11-22 @ 13:49:05
URL: http://caticam.blogg.se/
Postat av: Susanne

Var rädd om dig!!!

2009-11-22 @ 17:09:34
Postat av: Matilda

bästa becca!

2009-11-22 @ 21:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0