the deal

Har precis haft lunch, nån konstig pastagratäng. Plus lite matkrig med Siri;) Nu har jag ont i en tand, börjar jag få hål?:S NEJ!

Hade genomdrag precis innan lunch. Lyckades korta ner hela pjäsen så att den baar är en och en halv timme. Det är fint! Och så plus paus, då blir det perfa så att säga, tror jag. Första akten är tight som sjutton(;)) och andra kommer bli. Men tightare ska det bli och jag ska sluta smacka:)

Alexander: Here's the deal. Om man läser på hemsidan+johnossi.com så ser man att de ska spela på nån grej som universitetet har. Och så kan man läsa att man måste gå in med någon som går på universitetet och att varje univeritetsperson får köpa max fem biljetter:) (Du, jag och Matilda=3:))
   Sen diskuterade vi lite fram och tillbaka över vad du skulle få ut av det. Men ska vi säga nåt kul, bakat, i månaden i ett litet tag. Tills du känner att allt är återbetalat!
   Just ja, 5 december påstår fröken Matilda:)

Sådär, nu fick vi det sagt.

Tuudeluu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0