Svenska NP

AHHH! Jag svimmar ihjäl av den här bajssvenskan. Hur ska man skriva om man refererar till joh. 15:4-5. Jaa, I bibeln skrev antagligen en kille som heter Johannes som vissa tror var kompis med Guds son. Bibeln skrevs mellan 2000 f.kr och 100 e.kr. men antagligen har just det här skrivits typ år 50 eller nåt. Bibeln gavs ut i den folkliga verisionen år 1458 av Martin Luther. Annars har den omarbetats och nu läser jag från den som kom ut 1981, tror jag. För just den här bibeln sr ut at vara en alldeles egen verision. Lite 1981, lite 2000. Kanske till och med 1458. Nej då, ni behöver inte skriva och berätta hur jag ska göra. Ni kommenterar ju inte i alla fall i och för sig. eller Alexander gör, tack så mycket! I övrigt är jag bitter, hej då!

Kommentarer
Postat av: alexander

HHAHAHHAHAHAHHAHAHHAAHHAHAHAHAHHA XDXDXDXDXDXDXD



vilken underbaaar avslutning!

och tack :) eller var det mig du menade? är det jag som är alexander eller är det woodhouse som är alexander? kan du inte bara säga upp gemenskapen med honom så slipper vi det här problemet?

2009-11-12 @ 00:15:20
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0