Öppet hus o grejer:)

Har nu varit i skolan på Öppet hus och försökt visa upp en repetition. Hann väl inte riktigt igenom hela, men det funkade ju ändå. Gjorde en grej, en dålig grej! Jag åkte bil... Sjukt ovärt. Kungsgatan är inte rolig vid halv 5, det är dyrt o parkera och det fanns typ inga parkeringsplatser. Jag skäms GRYMT mycket! Men men... Kom fram, blötare än Carl som hade cyklat, och hade glömt glasögonen i bilen. Vart sjukt opepp, var depp och ledsen. Ni vet, jag blir lite instabil när jag har stressat... Men men, repet gick sjukt bra för o va första genomdraget... Kom fram till en massa nya impulser, relationer och annat intressant som jag borde skriva ner i min teaterdagbok.

Jaha, NEW MOON imorrn då... Neej, ajg längtar inte..;) Shieet pomfritt! Jag vill dit nunununununununu! Nu hoppar jag det där med att vara behärskad och kultiverad. Jaques Chirac och Jesus Christ! Det är underbart! Ska bara sova innan, ha en teaterlektion. Den är jag på! Helpå!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0