Novemberdag

Ännu en novemberdag, alla färger suddas ut, till en gråare nyans. Fast jag vet att solen finns där nånstans, har jag svårt att se det sken, som ett litet barn kan seeeeeee....

Frank Ådahl va? Vilke kille;) Men det är grått, teet har gått över sin godaste temperatur utan att jag hann ta min första klunk... Jag längtar efter djungelte, måste köpa det. Köpte det ju till Alexander i lördags, det luktade i min väska och jag blev helt JÄTTESUGEN på djungelte. Funderade på om man kunde göra en kopp och sen sätta ihop påsen igen, men kom på att det kanske är smartare att köpa eget te;) Nu nöjer jag mig med Lust och Fägring. Känns som att jjag är på väg till skolan 

M en idag är det studiedag. Ska ta tag i nåt. Projektarbete förhoppningsvis... Ska ta kort på kanske Andres eller Davids händer när dom bygger flotte. Danne kan inte vara med på fler än grötbilden...

Är sugen på ännu mer mys! Jag och Matilda pratade igår om att vi var noll sugna på party i helgen, nej. Sitta på Världens och mysa, det är så det ska vara nu! Så imorrn är det först Kvinnofrukost, Improteater och sen världens. Yeay!

Ännu en kväll med mötesplats. Jocke har frtfarande inte svarat på mitt sms, kanske kan prata med Andreas... Ihhww...

Jaja, dags att duscha. Ska dricka upp teet först dock:)

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: jonathan

vadå världens bar o.0 !?!



imorn är det ju scrubs-kväll som gäller!!

2009-11-13 @ 16:57:07
URL: http://www.youtube.com/watch?v=XMoBAGs3iHM
Postat av: elin

Världens bar idag :):)du kommer fattas oss

2009-11-13 @ 18:15:49
URL: http://elinssvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0