I'm ALIVE:)

wow, sov en timme och åt en ipren och nu lever jag igen. Yes! Däremot komme rjag ju inte somna innan 2 inatt heller. Sover så sjukt lite just nu, vet inte vad det är. Somnar inte helt enkelt. Är skittrött innan jag släcker lampan o sen TJIHO så är jag pigg som en nötis så fort jag släcker den... Jaja...

fick ju som sagt lite post idag! Nya Elle:D Vykortet blev jag glad över. Det var min mammas kusin som ville höra hur jag mår... Gulligt måste jag säga! Jag blir så glad av vanlig post! Det må vara dåligt för miljön och allt sånt där, men ett brev slår ju ett mail med hästlängder, så att säga!  Haha, min fot kom med på bilden!



Kolla in skorna som är inne just nu;) Dessutom är Agnes SJUKT snygg! Och D&G har en sjukt snygg klänning, den guldiga:)


fotade litegrann också:)

Nu peppar vi Svenska Nationella 5 timmars skrivning imorrn! YES! Jag har gjort chokladbollar till min bror och mig själv:) Ska även ta med mig små äpplebitar och mackor! Vatten och eventuellt kaffe, här ska skrivas årets bästa reportage/artikel/essä/utredande uppsats/etc om Relationer och starka band som någonsin skrivits! FÅR INTE GLÖMMA HÄFTET! Det ksulle vara så typiskt mig och emma skulle skratta och sen säga "Men jag tycker om dig ändå",, förhoppningsvis;)

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

droppi snoppinen

2009-11-18 @ 16:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0