Godmorgon

Godmorgon godmorgon!
Tänkte skriva bara skitsnabbt här. Ska ju försvinna hela dagen sen. Men om jag känner mig själv o Camilla så kommer vi skapa tillfällen för våra bloggar, haha. Men jag har i alla fall kaffesmak i munnen och lite frukost i magen, trots att jag mår illa som en liten häst. Gör det ibland på morgnarna.

Natten var fin, somnade dock inte förrän halv ett, men men det är smällar man får ta! Dags att borsta tänderna och allt sånt där! Sen är det fixafixafixa till teatern. Ska till Östgötateaterns kostymförråd, grymt kul!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

...och jag suckar över min icke-teatrighet. JAG VILL OCKSÅ IN I ÖSTGÖTATEATERNS KOSTYMFÖRRÅD!!!

2009-11-23 @ 12:19:28
Postat av: alexander

va jag hatar det här. jag skrev ju för 17 in namnet och allt och så bara försvinner det!?!?!?!?!?

2009-11-23 @ 12:20:36
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0