Ett lite sådär dygn...

Åkte ju som sagt till Skavsta igår kväll för att hämta Danne och Johanna. Innan tänkte jag, bilgodis! För det tänkte jag lltid innan jag fick körkort att det ska man ju ha när man åker långt. Mamma och pappa har aldrig varit så mycket för det där med godis. (i alla fall inte framför oss, men man hittar minsann lite godis här och var som pappa gömmer). Så ajg svängde runt vid Ingelsta och åkte hit och dit för o hitta en trevlig affär att handla mina små Polly, som jag hade planerat hela dagen för. men när jag kom fram till Statoil så var jag noll sugen, så duktiga jag sa: Nej, du behöver inte Rebecca. Sjöng istället högthögt till Take me to your heaven och andra gamla hits på Absolute summer 99:)

Men så kom jag till Skavsta, tre minuter för sent. Hade stressat. Jag ställde bilen på På/Avstigningszonen, men så gick jag in i ankommandehallen och...flyget var 40 minuter sent:O Här började jag bli sugen på Polly.

Vet inte var jag ville komma, jjag köpte mina polly i alla fall. Det var extrapris:) Och vi kom hem vid ett istället för tolv...

Hade Arbetsmiljö och säkerhet imorse. Jag kom dit efter en HEMSK morgon. Jag var arg, dom har tagit bort vår skönaste sovmorgon, lagt dit en ovärd lektion som vi dessutom får tre timmar hål efter. Jag var trött, mina klockor hade ringt i en och en halv timme utan att jag hade gtt upp. Fail! (jaa, jag har umgåtts för mycket me dvissa män i kyrkan;)) Kom iväg hursomhelst, glömde mössan så jag höll på o frysa huvet av mig. Kom fram hade Örjan, tjenahoppsan! Kul att dom verkligen satsar på lärarna. Nu undviker jag att skriva mer här om det, det är aldrig poppis.

Nu ska jag läsa svenskatexter till ett PM till muntliga NP , yippie! Sen ska jag till Östgötateatern och se Figaros bröllop, ska bli grymt kul:)

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0