Helgen del 2+ KIRK FRANKLIN:)

Jag sa ju att ajg skulle fortsätta berätta om resten av min helg. Här kommer det! sist slutade jag väl typ med att vi hade sovit i kyrkan.

Sen var det craaazy i köket. Mamma gjorde potatisbullar som rann isär, brändes och blev allmänt mindre lyckade, haha, fast goda. Jag skulle göra cupcakes till Madelene. Själva muffinsarna var grå/lila och alldeles ihopsjunkna, grymt fula! Sen tänka jag att, jaja, Det syns ju inte när det är frosting på. Problemet var bara att den blev alldeles rinnande och läskig. Hursomhelst vart det inga cupcakes nu till henne... Gjorde dock MASSA biscottisar till Alexander. Om jag får säga det själv så vart dom sjukt bra. Några med saffran, några med kardemumma och några med chilichoklad:)

Sen tog jag min bil och åkte hem till dom här, synd dock att den enda bilden jag fångade på dom så sitter Madelene och kämpar med tårtan som var typ omöjlig att skära i;)


Mat, tårta då, lite Christine och deppande vid spotify, haha. Det var kul och mys:) Sen skulle jag köra hem, glömde bort att jag inte bara hade typ tio minuter hem utan en halvtimme på motorväg. Me till slut kom jag på det, så jag åkte hem. Lite läskigt, man är själv och har bara sig själv att prata med. Det gäller o vara intressant. Det var jag tydligen, för jag kom ju hem hel och levande:)

Söndag= Kyrkan och lite sådär. Sen vart det lite Spicy hot och kycklingspett med jordnötssås, heeelt craazy! Sen deppade jag sönder. shiet. Hade noll lust att åka till Stockholm. Men jag kom iväg minsann och det var HEEEEEEEEEEEELT SJUUUUUKT AAAAWWWWEEEEEEEEEEEEEESOME!!!!!!!!! Vilken man! Vilka män! Vilka människor! Bilderna jag tog är av varierande kvalitet, men ni får dom i alla fall:) Dock krånglar youtube, så jag kna inte lägga upp bland annat filmen på när Samuel Ljungblahd röjer jääärnet under Kirks konsert. Förövrigt kvällens höjdpunkt!


Vi åkte killingbussen, Linda posade fint;) Samuel var med och min busskompis var sjukt poppis!
Till slut kom vi dock fram:)







Ole Börud showed up:)
Liksom Stefan Almkvist (Han som har skrivit bland annat Så länge jag lever och en massa låtar till Carola. Upptäckte nu att det inte låter så häftigt egentligen, men men. carola var där förresten och idol-Ola;))



Samuel Ljungblahd röjde järnet som sagt med en av Kirks sångerskor, men hans egen konsert var crazy också! Han körde i frälsningsarméuniformer, kul kul;)


Träffade på en massa snyggingar. Bland annat Sara och Linnéa, myspys:) Men i övrigt var nog större delen av frikyrkosverige där;)

Kirk stog liksom aldrig still, så det här är nog bilden där han blev bäst;)

Här komme rlite bilder på hur bra folk tyckte att det var;)

Simon och Samuel tog förövrigt en varsin trumstock när trummisen kastade ut dom i publiken. Samuel sov med sin under armen hela vägen hem;)

Jaa, det var det. Kanske, om jag orkar, så lägger jag upp lite filmer en annan gång.

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: alexander

man kanske skulle varit på konserten tänker jag så här efteråt... i'm happy you're happy ;)



fin bild på lilla mongo-alexander förresten XD

2009-11-09 @ 14:18:55
URL: http://bojestig.blogg.se/
Postat av: martina

Haha, jag älskar LInnéa på de där bilderna..

2009-11-10 @ 13:15:14
URL: http://iamiwas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0