En helg till:)

Idag känns som en pissdag. Jag skriver inget om det, ni får höra om min helg istället. Fast det kommer säkert in lite kommentarer om idag. Hur som helst så testade jag "min" nya kamera nyss, om man kunde ta kort på sitt öga, ni vet höjden av fjortis. Det gick, så här får ni en bild i sann fjortisanda:)



Men då så. I fredags var det finfrämmande på Mötesplats. Det var fyra små linköpingsbarn som kom, efter att ha gått vilse åt alla håll som går i den här stan. En promenad som borde tagit typ 10 minuter tog 50 istället. Haha. Sen sov vi i kyrkan, jag, David, Andres, Danne och Jonatan. Myspys. Jga hade inte riktigt planerat för det, så jag sov där nere i hörnet av bilden. På den bruna "kuddmadrassen", under ett tyg som kliade och hade sig.



Förresten, vet ni om att kristna spermier hoppar! Det ör därför man aldrig får sova tillsammans i kyrkan. Fast nu var det ingen som sa till, så man får väl se upp;) Vi hade behövt en presenning:P (Grymt mycket skämt och ironi!)

Det var 24/3-bön i kyrkan. Man fick sitta i ett rum och be i en timme typ. Grymt bra grej, tycker att bönerummet borde finnas jämt. Det blir lättare när man har en timme när man har alla förutsättningar att fokusera på Gud. Det finns biblar o allt man kan tänkas behöva liksom. Jag skulle lungt använda det ofta!
Så jag coh David skulle upp coh flytta våra bilar, för att undvika parkeringsböter, vid 8. Sen åt vi frukost o sen gick vi och satte oss i det lilla rummet.

Resten av helgen kommer lite senare. Blogg.se har betsämt sig för att sega...
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: alexander

VA?? NEEEEJ!!! rebecca sov du i samma rum som killar UTAN presenning?! SPRING TILL AKUTEN OCH FIXA DAGEN-EFTER-PILLER!! du är för ung för att få barn, hörredu!

2009-11-08 @ 18:34:29
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0